onsdag 14 april 2021

tortyr mitt i veckan....




Första delen av denna vecka har försvunnit i en rasande fart.
Nu får jag nog bromsa lite.

Natten har varit frostig, minus 3 grader när jag tog plats framför köksfönstret denna morgon. Men, nu ser det ut att ordna upp sig. Sol, blå himmel och mycket måttlig vind.


Fortfarande en del problem med datorn. Jo, det beror inte på servicekillens jobb, utan på att jag glömde berätta om de problem som uppstår när jag försöker länka min telefon till datorn.
Gör om och gör rätt! Nu måste jag beställa ännu en tid för hembesök. Nåja, jag får väl skylla mig själv.

Vår lille Guldkatt är utsatt för tortyr.......


Jo, enligt hans egen tolkning.
En ny pälskarda inköptes igår och jag kan lova att det var inte vad han önskade sig.
En tortyr av grövsta slag. Men himmel vad lösa hår som nu kan lämna hans kropp och därmed  våra kläder och möbler. Nu gäller bara en liten detalj... att få tag i katten och få processen avklarad. En utmaning vill jag lova. 

 Kanske jag tar en tur med min cykel idag. Kanske sa jag!
Jag har nog bestämt mig för att ostressa hela dagen. Bara för att jag vill och kan.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar