tisdag 13 april 2021

lite av varje




Först är jag glad över att nu vara färdig med detta pussel. Kanske inte jättesvårt men det blev liksom stopp, bara så där under några dagar. Sen lossnade det igen och nu vips är pusslet klart.
Vänta några dagar med nytt. Vill göra lite annat också.

Igår var, som jag kanske berättat om tidigare, vår datorexpert här och kollade genom datorn. Problem!  Jo så var det. En hel del åtgärder behövd göras och ännu en extern hårddisk till mina foto måste köpas.
Så ska det bli.

Det har nu gått några dagar sen senaste så kallade storhelgen, påsken, var över. Det enda nu som minner om att det varit påsk är denna fina påskgrupp



Den står så fint på köksbordet och lyser upp tillvaron. Påsken är en högtid som jag gillar. Det känns liksom att det drar mot vår. Denna påsk var kanske inte lik andra men den var helt ok trots de restriktionener som gäller i samhället. Men, nästa år blir det väl påsk igen.

Bäst med denna dagen är nog att vi fått gjort mannens företagsdeklaration.
Gick faktiskt ganska smärtfritt. Hmmm, undrar om något blivit fel.


Jag vill också idag minnas vår fina Vesper som idag, den 13 april 2016 tog klivet över till hästhimlen.
En söt, ja urgullig häst som vi fick ha hos oss allt för kort.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar