fredag 3 mars 2023

fredag.....

 det känn som jag gått miste om en hel vecka. Min killförkylning är ppåväg bort och livet återvänder. Nu känns allt mycket bättre.
Tg en kort promenad i morse när mannen stuckit till stallet. Det är träning av två hästar idag.
Min egen träning bestod av en kortare promenad i området. Gälls även den.
Det är grått och mulet idag men helt vindstilla.
Några fåglar sitter högs upp i träden och förmodligen väntar på solens genombrott.



Det är stilla och lugnt i vårt bostadsoråde. Inte många är ute och rör på sig.
Träffade en person, en dam som liksom jag tog en kort morgonpromenad. Nåja, nu vet jag ju inte hur lång hennes promenad var.
Dessa två tog också en kort promenad.....


....... deras kompisar stod en bit bort och pickade.

Denna dag kommer troligen bli lik så många andra dagar här på Casa Prelat. 
Inget spännande kommer förmodligen att hända, men man vet ju aldrig. Jag är dock nöjd med så som det är.
Kanske skulle jag försöka sätta mig en kort stund vid mitt pussel. Ett pussel som jag tycker är både tråkigt och svårt. Har tappat motivationen. Hoppas pusselglädjen återkommer.

Ha en fin fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar