tisdag 7 mars 2023

jag ger upp....



Jag ger upp detta pussel nu. Det är tråkigt och det är svårt. Jag har nog tyvärr tappat det mesta av min passion för pussel. Det ska ju va kul att pussla. Känner ingen motivation längre och då är det ganska svårt att tänka "pussel". Får nog göra ett uppehåll.



Vaknade idag till vitt på marken. Det hade snöat i natt. Känns lite onödigt nu. Men, nu regnar det så om det inte fryser på nu så är det snart över (för denna gång).

Idag blir det en runda till en "ny" loppis. Spännande! Kanske finns där något jag inte visste jag behövde.

Att det är punchrullens dag idag kommer inte att märkas här. Gillar inte punchrullar, eller dammsugare som de också kallas. Gillar föresten inte dammsugare heller. Riktiga alltså. Bra att ha men tråkiga.

Manen sitter i köket och väntar på att jag ska bli klar så vi kan köra. Det är ju tisdag idag och då är det inköp till svågern.

Ha en fin dag ni alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar