söndag 26 mars 2023

Sommartid



Ni har väl inte glömt ställa om till sommartid?? Nä, vi gjorde det igår på den enda klocka vi har som behöver ställas om. Alla andra ställs ju om med automatik. Teknikens under!!!

Känner mig fortfarande mätt efter gårdagens pizzafrossa. Pizzan vi åt var god men VARFÖR  måste jag trycka in hela när jag vet att jag egentligen inte orkar. Följden blev som väntat, ont i magen hela kvällen. Nåja, jag får skylla mig själv.

Söndagen skulle jag ägnat mig åt bakning men så blev och blir det inte, jag orkar inte. Får ta mig en tur på soffan eller en stund med ett nytt pussel.
Det är svalkande vindar så någon promenad blir det inte heller. Usch vd jag är lat!

Så har ju mitt älsklingsprogram börjat, Let´s dance. Igår åkte första paret ut. Det var Nilla Fischer som fick lämna. Rätt beslut enligt min mening.  Duellen stod mellan henne och Johan Jureskog, inte heller han är min favorit.

Till er alla där ute önskar jag en fortsatt fin söndag. Gör vad ni vill, det ska jag göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar