fredag 24 mars 2023

fint besök





Idag är den här lilla killen på besök hos farmor och farfar. Det är full rulle. Liv i huset och det är kul. Att träffa på Guldkatten är inte så kul, men om man bara håller sig på avstånd ska det nog gå bra.


Att avståndet hålls ser Guldkatten till. Här bestämmer han ( över allt och alla)

Eftersom regnet öser ner blir det en inomhusdag, inga promenader för min del. Allt är grått, grått, grått. Rastning av Rockie överlämnar jag åt mannen: Rockie är också lite för stark för mig så jag går helst inte ut ensam med honom om det inte är absolut nödvändigt.

Igår blev jag klar med ännu ett pussel.


Ett fint pussel som var kul att lägga. Inte så många färger och detaljer men trevligt att lägga. Senare idag kommer det att rivas och stoppas ner i sin kartong. Kannkse kommer jag att lägga det någon mer gång, vem vet.

Nu håller jag fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar