torsdag 9 mars 2023

loppisfynd



Häromdagen var mannen och jag på loppis ( inte ovanligt i och för sig) där fann mannen dessa sex trevliga ölglasen som han så gärna ville få med hem
Så klart han skulle. Nu är de här hemma hos oss.

Efter noggrann disk och nyinköpt passande öl är det nu dags för provsmakning i uterummet


Idag har vi också varit iväg på loppis, men denna gång för att lämna in. Som tack för gåvan bjöds vi på kaffe/te och varm kanelbulle. Inte illa.

Funderar på att leta fram ett riktigt lätt pussel och ge mig ikast med. Har ju som jag berättat inget pusselförtroende just nu.

Att vädret varit vackert har inte bidragit till att det blivit någon promenad för min del denna dag. Att åka bil hit och dit kan väl inte räknas.
Nu tycker jag det är för sent, klockan är just nu någon minut i 18. Tv-soffan kallar och jag är på väg dit. Kankse blir det imorgon ( kanske)

Ha en fin kväl ni alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar